Thursday, October 14, 2010

Kenaikan Harga Minyak dan Hak Anda Sebagai Pengguna/Pembeli

Harga minyak akan dinaikkan mulai 16.7.2010.
Walaupun kenaikannya hanya RM0.05, kita bukannya mengisi hanya 1 liter. Untuk 1 tangki penuh kita mungkin mengisi antara 20-50 liter ataupun tambahan RM1-3. Nampak tak ada apa-apakan. Tetapi kita bukannya mengisi sekali sahaja tetapi berkali-kali dalam seminggu, atau perpuluh kali dalam sebulan atau beratus kali dalam setahun.
Bayangkan berapa banyak wang yang perlu anda belanjakan dalam sebulan, setahun ataupun 10 tahun walaupun kenaikannya cuma RM0.05 sahaja.

Marilah kita mencuba alat penjimat minyak MAX POWER CONTROLLER.
Memanglah kita tetap membeli pada kuantiti dan harga yang sama tetapi kita mungkin mendapat ekstra 100 km hingga 200 km untuk setiap tangki penuh
Jadi dengan MAX POWER CONTROLLER kita sebenarnya membeli minyak yang berharga RM70 tetapi berkeupayaan seperti mengisi RM90 - RM100.
Bukannya sekali anda berjimat tetapi setiap kali anda mengisi minyak. Bukankah ini menguntungkan anda secara berterusan?

PENJIMATAN ADALAH HAK ANDA

Jangan menafikan hak anda ini dengan pelbagai alasan yang remeh seperti takut kereta rosak sedangkan anda menggunakan pelbagai aksesori lain tanpa ragu-ragu.

BERTINDAKLAH SEBAGAI PENGGUNA YANG BIJAK DENGAN MEMILIKI ALAT PENJIMAT MINYAK MAX POWER CONTROLLER HARI INI.

0 comments:

Post a Comment