Thursday, October 14, 2010

Testimoni Pengguna Max Power Controller

Testimoni
  • MERC 200 dari kuala kangsar ke JB pergi balik rm 300 dengan MPC hanya rm200
  • Mitsubishi TRITON biasanya dari kuala kangsar ke kuala terengganu menggunakan RM150 minyak, tetapi dengan MPC hanya memerlukan RM100 sahaja.
  • Livina 1.6 - 1 tangki penuh = RM70.00 = melebihi 700km (perjalanan jauh) = melebihi 600km (perjalanan dekat)
  • Naza Ria tanpa mpc (550km/tangki/rm120) dengan mpc (750km /tangki/rm120)
  • viva 850 - jika melebihi 100km/j injin bising, dengan mpc injin tidak lagi bising. 1 isian penuh tangki (rm45-47) boleh pergi melebih 500 km
  • Proton Iswara 1.5 - dengan MPC terasa power dan mampu naik bukit dengan gear 5.
  • MyVii - biasanya p kelantan RM40. Dengan MPC hanya RM25 sahaja.
  • Hyundai Sonata - biasanya balik kampung RM50, dengan MPC RM30. Isi 10 kali dah pulang modaldah.

Kereta lain yang telah diuji dapat extra 100-200 km ialah nissan grand livina 1.6, toyota avanza, toyota innova, proton (pesona, gen 2, waja, wira, saga, BLM), naza ria, kia rio, mitsubishi triton, perodua alza, honda city, honda CRV.


Ini adalah catatan terbaru Nissan Gran Livina 1.6M yang diperolehi pada 16.9.2010 menggunakan minyak petronas RON95 yang saya kira mampu mencapai 800km setangki penuh





Perbezaan mudah bagi yang tidak menggunakan MPC
dengan yang menggunakan MPC


Tanpa MPC penunjuk minyak anda mungkin bergerak
semudah ini untuk sampai daripada F ke E


Dengan MPC penunjuk minyak anda
akan bergerak dengan agak perlahan daripada F ke E.
Anda juga mungkin merasa bosan kerana
terpaksa menunggu agak lama untuk mengisi semula minyak


Contoh pengiraan penjimatan MPC

(model kiraan ini berdasarkan kiraan setiap isian penuh tanpa MPC = 490 km dan dengan MPC = 700 km. Model kereta yang digunakan PROTON EXORA dan NISSAN GRAND LIVINA 1.6 manual dengan menggunakan Petronas RON95 pada harga RM1.80 seliter)

YANG PENTING, ANDA HANYA MEMERLUKAN MODAL RM199 BAGI MEMBELI ALAT INI UNTUK MENDAPATKAN PENJIMATAN YANG SEMEMANGNYA BERBALOI BALOI BALOI !!!!!

SETELAH ANDA MEMBACA IKLAN INI

SEKIRANYA ANDA TIDAK MEMBELI, ANDA HANYA JIMAT RM199 SEUMUR HIDUP ANDA SEDANGKAN ANDA SEBENARNYA TELAH KERUGIAN MELEBIHI RM2000 SETAHUN

Kami hanya menjual PRODUK YANG TERBAIK buat anda.

Matlamat utama kami ialah supaya anda dapat menjimatkan penggunaan bahanapi atau anda boleh pergi lebih jauh dengan menggunakan kuantiti bahanapi yang sama serta dapat mengelakkan anda daripada kehilangan pendapatan anda melebihi RM1900 setahun tanpa anda sedari.

Alat ini hanya bertindak sebagai penambah baikkan sahaja. Kereta yang bermasalah kurang berkesan. Oleh itu untuk mendapat kesan yang maksima, anda perlu servis kereta anda mengikut jadual.

Bagi kereta yang berkapasiti kurang daripada 1000 cc, penjimatan tidaklah begitu ketara tetapi lebih power dan bila memandu pada kelajuan yang tinggi lebih senyap (contoh viva 850)

Ada juga pengguna yang mendapati setelah memakai alat ini tiada sebarang kesan maklumlah dalam setandan kelapa ada juga yang tidak elok (setakat ini hanya 1% yang bermasalah). Jangan bimbang kerana anda tidak dianiaya. Syarikat telah memberi jaminan 100% wang dikembalikan dalam tempoh 1 minggu memakainya. Ada juga kes seperti ini dan bila ditukar dengan alat yang lain mereka telah berpuas hati.
Kerana adanya jaminan inilah kami berani menjual dan pengguna tidak perlu merasakan mereka ditipu atau dianiaya.
Pengguna pula dinasihatkan agar segera memberikan maklumbalas dalam masa seminggu penggunaan, janganlah pula menunggu hingga sebulan atau lebih kerana ini menyukarkan kami berurusan dengan syarikat untuk mendapatkan semula wang anda.

MINYAK DAH NAIK MOH LE YEOP PAKAT BELI SORANG SATU MPC
BOLEH JALAN-JALAN DENGAN LEBIH JAAAUUUUHHHHH SAMBIL BERJIMAT
ERATKAN HUBUNGAN PERSAUDARAAN MENZIARAHI AHLI KELUARGA YANG TINGGAL JAUH DUIT MINYAK YANG DIJIMATKAN BOLEH LAH MENAMPUNG KENAIKAN HARGA MINYAK DAN BOLEH BAYAR TOL

0 comments:

Post a Comment